Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási díj

Rendelés leadásakor lehetőség van MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálattal kérni a szállítást.

Ezen kívül a csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak). 

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.

Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted.

Szállítási díjtáblázat

Súly MPL Postán maradó/
MPL  Posta Pont
MPL Házhoz
 0 - 2 kg 1.600.-Ft  1.800- Ft
 2  - 5 kg  1.800.- Ft  1.950.- Ft
 5 - 10 kg  2.000.- Ft  2.200.- Ft
 10 - 20 kg  2.200.- Ft  2.600.- Ft
 20 - 30 kg  3.810.- Ft  3.810.- Ft
 30 - 40 kg    6.235.- Ft

A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából. A legnagyobb odafigyelés mellett is történhet hiba a díj kiszámításából. Amennyiben irreálisan magas szállítási díjat kalkulál a rendszer, úgy kérjük egyeztessen velünk a szállítási díjról telefonon, vagy emailen.

*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre

**Posta Pontra maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére.

 

 

Szállítás módja, menete

1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.

4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.


Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

 

Néhány hasznos tanács

Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik Ön vagy aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Ir.szám, Város, Utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van)

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei

MPL FUTÁRSZOLGÁLAT

Headset ikonLakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.


MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)