Rendelés leadásakor lehetőség van MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálattal kérni a szállítást.
Ezen kívül a csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak).
A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.
Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted.
Szállítási díjtáblázat
Súly | MPL Postán maradó/ MPL Posta Pont |
MPL Házhoz |
0 - 2 kg | 1.600.-Ft | 1.800- Ft |
2 - 5 kg | 1.800.- Ft | 1.950.- Ft |
5 - 10 kg | 2.000.- Ft | 2.200.- Ft |
10 - 20 kg | 2.200.- Ft | 2.600.- Ft |
20 - 30 kg | 3.810.- Ft | 3.810.- Ft |
30 - 40 kg | 6.235.- Ft |
A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából. A legnagyobb odafigyelés mellett is történhet hiba a díj kiszámításából. Amennyiben irreálisan magas szállítási díjat kalkulál a rendszer, úgy kérjük egyeztessen velünk a szállítási díjról telefonon, vagy emailen.
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre
**Posta Pontra maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére.
Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.
Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.
Néhány hasznos tanács
Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik Ön vagy aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Ir.szám, Város, Utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van)
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei
MPL FUTÁRSZOLGÁLAT
Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)